του Ηλία Φιλιππίδη
Το ελλαδικό πολιτικό σύστημα, τουλάχιστον στην περίοδο της Μεταπολιτεύσεως λειτουργεί με ενσωματωμένους τρεις τοξικούς κανόνες:
Στον τόπο που γέννησε την δημοκρατία, το πολιτικό μας σύστημα αντιμετωπίζει τον λαό μας ως ανώριμο και ανίκανο να έχει λόγο για τα σοβαρά θέματα και όχι μόνο τα εθνικά.
Υποτίθεται ότι οι πολιτικοί μας είναι σοβαρότεροι και ικανότεροι!...
Παράλληλα οι πολιτικοί μας δεν κάνουν απολύτως τίποτε για την πολιτική διαπαιδαγώγηση του λαού μας. Αντιθέτως δεν θέλουν να ξυπνήσει ο λαός μας, διότι η τακτική του πολιτικού μας συστήματα είναι:
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των πολιτικών μας φθάνει στο σημεία να αποφεύγουν την εθνική συναίνεση και την συνέχεια τόσο της εσωτερικής όσο και της εξωτερικής μας πολιτικής. Αντί λοιπόν της δημιουργίας ενός αρραγούς και μονίμου πατριωτικού μετώπου, οι πολιτικοί μας υπονομεύουν ο ένας τον άλλον και προτιμούν την μυστική διπλωματία, για να μπορούν να δημιουργούν τετελεσμένα γεγονότα με κρυφές υποχωρήσεις, που αποκαλύπτονται αργότερα. Συμβαίνουν ακόμη χειρότερα: πολιτικοί μας διαβάλλουν τον αντίπαλο τους στον Ξένο παράγοντα και υπόσχονται να είναι αυτοί «ευπειθέστεροι»….
Το συμπέρασμα είναι, ότι όσοι πολιτικοί «απεχθάνονται» τα συλλαλητήρια και τα δημοψηφίσματα είναι κατά κανόνα αυτοί, που υπολογίζουν περισσότερο στον Ξένο παράγοντα παρά στον λαό και διατίθενται για την αναπαραγωγή του συστήματος της υποτέλειας.
Τα Συλλαλητήρια για την Μακεδονία μας, τόσο αυτά του 1992 όσο και τα τωρινά, όχι μόνο δεν έβλαψαν αλλά αντιθέτως ενίσχυσαν την εξωτερικοί μας πολιτική, διότι :
Τούθ΄ όπερ εστί μεθερμηνευόμενον, ότι:
Το πρόβλημα το έχουν τα Σκόπια. Ούτως ή άλλως το μέλλον του κρατιδίου των Σκοπίων είναι αβέβαιο. Γιατί θα πρέπει να χρεωθούμε εμείς την επιβίωση του;
filippidis103@yahoo.gr
Το ελλαδικό πολιτικό σύστημα, τουλάχιστον στην περίοδο της Μεταπολιτεύσεως λειτουργεί με ενσωματωμένους τρεις τοξικούς κανόνες:
- της εξουσίας ως αυτοσκοπού
- της εξαρτήσεως από τον ξένο παράγοντα και
- της πελατειακής χρήσεως του κράτους έναντι των πολιτών.
- το πολιτικό μας σύστημα είναι πρωθυπουργοκεντρικό
- χωρίς δημοκρατική οργάνωση των κομμάτων (αρχηγικά κόμματα) και
- αναδεύεται μέσα σε ένα μόνιμο ανταγωνιστικό κλίμα, για να διαιρείται ο λαός και να ελέγχεται μέσω του κομματικού φανατισμού.
Στον τόπο που γέννησε την δημοκρατία, το πολιτικό μας σύστημα αντιμετωπίζει τον λαό μας ως ανώριμο και ανίκανο να έχει λόγο για τα σοβαρά θέματα και όχι μόνο τα εθνικά.
Υποτίθεται ότι οι πολιτικοί μας είναι σοβαρότεροι και ικανότεροι!...
Παράλληλα οι πολιτικοί μας δεν κάνουν απολύτως τίποτε για την πολιτική διαπαιδαγώγηση του λαού μας. Αντιθέτως δεν θέλουν να ξυπνήσει ο λαός μας, διότι η τακτική του πολιτικού μας συστήματα είναι:
- να είναι υπόλογο απέναντι στο ξένο παράγοντα και όχι απέναντι στο λαό και
- να προτιμά την παραχώρηση ελληνικών συμφερόντων, δηλ. να πουλάει κάθε φορά «ένα κομμάτι Ελλάδα» προκειμένου ο κάθε πρωθυπουργός να παρατείνει την παραμονή του στην εξουσία.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των πολιτικών μας φθάνει στο σημεία να αποφεύγουν την εθνική συναίνεση και την συνέχεια τόσο της εσωτερικής όσο και της εξωτερικής μας πολιτικής. Αντί λοιπόν της δημιουργίας ενός αρραγούς και μονίμου πατριωτικού μετώπου, οι πολιτικοί μας υπονομεύουν ο ένας τον άλλον και προτιμούν την μυστική διπλωματία, για να μπορούν να δημιουργούν τετελεσμένα γεγονότα με κρυφές υποχωρήσεις, που αποκαλύπτονται αργότερα. Συμβαίνουν ακόμη χειρότερα: πολιτικοί μας διαβάλλουν τον αντίπαλο τους στον Ξένο παράγοντα και υπόσχονται να είναι αυτοί «ευπειθέστεροι»….
Το συμπέρασμα είναι, ότι όσοι πολιτικοί «απεχθάνονται» τα συλλαλητήρια και τα δημοψηφίσματα είναι κατά κανόνα αυτοί, που υπολογίζουν περισσότερο στον Ξένο παράγοντα παρά στον λαό και διατίθενται για την αναπαραγωγή του συστήματος της υποτέλειας.
Τα Συλλαλητήρια για την Μακεδονία μας, τόσο αυτά του 1992 όσο και τα τωρινά, όχι μόνο δεν έβλαψαν αλλά αντιθέτως ενίσχυσαν την εξωτερικοί μας πολιτική, διότι :
- έδειξαν σε όλο τον κόσμο, ότι υπάρχουν και Έλληνες Μακεδόνες και αυτοί αποτελούν τόσο την ιστορική όσο και την γεωγραφική συνέχεια της Μακεδονίας και
- ότι ο Ελληνικός λαός είναι ένας λαός με ιστορική συνείδηση, που δεν την «πουλάει» για χάρη καιροσκοπικών σκοπιμοτήτων.
Τούθ΄ όπερ εστί μεθερμηνευόμενον, ότι:
- η πολιτική είναι το δίκαιο του ισχυροτέρου και ότι
- ο ισχυρότερος είναι αυτός, που ερμηνεύει τι ισχύει ως ιστορία και τι όχι.
Το πρόβλημα το έχουν τα Σκόπια. Ούτως ή άλλως το μέλλον του κρατιδίου των Σκοπίων είναι αβέβαιο. Γιατί θα πρέπει να χρεωθούμε εμείς την επιβίωση του;
filippidis103@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου